Kızlar 25 günlüğüz hiç mememi almadı. Çok uğraştım almıyor. Biberonu çok güzel çekiyor hatta öyle çekiyor ki boğulma tehlikesi yaşıyoruz. Kaşık biberon denedim onuda 2 3 verdikten sonra ağlamaya başlıyor. kabul etmiyor. Eminim biberondan kaynaklı beni de almıyor. Siz nasıl çözüm buldunuz. Nolur yardım edin 😔