Merhabalar anneler. Bebeğime tek başıma bakıyorum 6 aydır yapışık ikiz gibiyiz bazen çok yoruluyorum tükeniyorum bunaldığım zamanlar oluyor eşim yoğun çalışıyor. İstersen bakıcı bulalım sana yardımcı olsun diyor ama ben tam zamanlı birini istemiyorum. Birini buldum çocuk gelişimi mezunu ve tecrübeli ben istediğim zamanlarda gelecek dışarı çıkmak istediğimizde bakacak biz eve dönene kadar. Çok sevindim ama sonra aşırı vicdan yapmaya başladım nasıl bırakacağım bebeğimi bana küser mi siz olsanız ayda 2-3 kez bırakabilir miydiniz?