Yusaydef Goktug46 anne baba Osmaniye’li ama çok sıkıcı gezilecek bi yeri yok küçücük bi.yer trafik çok sıkışık hataya oy verdim ama orası da Suriyeli kaynıyor diyorlar bilemedim
Tugkaninannesi Goktug46 osmaniyeyi bilmiyorum ama duydum en yakin iki arkadasim osmaniyeli kucuk bi yermis. Ama hatayda hayatimin en guzel 6 senesi gecti. Cok seviyorum hatayi, cok da ozledim. Oyuzden hatay diyorum😊
Ommalik Hatayliyim, orada doğdum büyüdüm ama teyzemler dayimlar Osmaniye de, her türlü Hatay ( İskenderun) derim. Osmaniye daha küçük bir şehir ama Adana’ya daha yakın