Canım biz mersinde görev yapıyoruz kiralar çok pahalı biz çok zorlandık bulurken yani ev yok denecek şekilde az varsa da kiraları çok çok pahalı . Eşim il jandarma da çalışıyor memnun maşımız net 10.230 TL aldık bu ay ama yetiyor mu yetmiyor çünkü dediğim gibi kiralar çok pahalı ve evler geniş de değil