Duuyguu benim de öyleydi. Doktorumuz hafif alerjik dedi bize. Başlıca süt, yoğurt, peynir, dana eti yeme bir süre dedi. Yumurta ve pişmiş olan süt ve süt ürünlerini( poğaça, pasta, çorba) yiyebilirsin dedi. Bir de ekstradan tahin yemedim. Tamamen diyet yaparsan da bağırsak tolere etmeyi geciktirir, azar azar maruz kaldıkça çabuk alışır dedi. Ben de öyle yaptım, 5. Ayda tamamen açtım diyetimi. Tepki vermiyor artık . Eskiden kakası mukuslu ve sesli yapardı. Sancı çeker ıkınırdı. Başka belirtimiz yoktu zaten