Deletedmom_61 Bence normal. 4 ay kontrülünü yeni olduk 6,800 kilosu. 3,100gr doğmuştuk sadece anne sütü alıyor. Zaten ayda minimum 300-400 gr alınsa bile normal kabul ediliyormus sanırım. Her bebeğin gelişimi de aynı olmaz aylık gelişim tablosu takip edilir baska bebeklerle kıyaslamayın sorun olsa doktoru söyler zaten