Merhabalar, öncelikle emzirmeyi bırakalı 6 ay oldu oğlum 2 buçuk yaşına kadar emdi. Tee hamilelk zannında bn sol memede koltuk kenarına doğru olan yerde bi beze gelmişti elime sonra doğum felnda derken bn erteledim bi gün yine içime korku düştü doktora gittim usg çekindim hiç birşey gözükmediğini elime gelenin meme dokusu olduğunu soyledi usg çeken doktor. Defalarca baktı yok dedi. Genel cerraha gösterdim oda tamm temz dedi. Senn memenn yapısı boyle kistik yapıya sahip memeymiş. Neyse arada baya zamn geçti şuan 1 yıl feln oldu geçn haftdan beri sol göğsümde sağ göğsüme göre bi tık büyüme farkttim sanki şiş gibi ve bu sefer koltuk altı tarafında değilde iç tarfta yani çatal dediğimz yerde sanki elime bişey geliyo minicik yumuşak diğerine bakıyorm onda sadece pütürcükler var ama soldaki beze gibi korkmaya başladım yine randevu aldım ama biraz zamn var içim içimi yiyor. Acaba bnmi telaş ediyorum yine meme dokusuda bana beze gibimi geliyor. Bu sefer şişlk var diye korkuyorum 🥺 sol meme genelde sağa göre bi tık buyuk olurmuş herkeste ama bu benm neden daha once dikkatimi çekmedi o zamn 🤔 demekki yeni olan bişwy diye düşünüyorum. Bnm meme ölçüm zatn biraz büyük ama kafama takıldı norml düz bişklde durup meme ucuna baktığım da sağ meme ucunu görebilirken sol meme ucumu göremiyorum biraz aşağıda kalıyor büyüklükten ötürü. Bnm gibi olan varmı acaba? Biraz uzun oldu kusurama bakmayın. Birde soylemeden geçemicem oğlum en çok sağ göğsümü emdi acaba sağ söndü de sol şiş mi kaldı🤔 tabi bunun 6 ay sonra olması biraz abes gibi. Her türlü ihtimali düşünüyorum ☹️