Kızım 2 gündür ne beni emiyor ne mama yiyor abartısız söylüyorum 5 dakika mamayı ağzında tutuyor yutmuyor emmeye gelince çığlık kıyamet kopuyor. Hadi rahat olayım acıkmamıştır diyorum bugün 5 saate kadar durdu hiç huzursuz değil ağlamıyorda uyuyor uyanıyor ama yeme içme yok. Biberonla öğürüyor süt mama farketmez. Şırınga ile veriyordum 2 gündür o da yok. Kaşıkla zar zor veriyorum tükürüyor gargara yapara gibi yapıyor sinirlerim alt üst bu durumu yaşayan var mı dişleri kabardı ondan mı yapıyor bilmiyorum