Benim kizimda oyleydi ben doktor tavsiyesiyle 5. Ayda başlamıştım cok zorlandim basta ne versem tukuruyordu yemiyordu basta cok takiyordum kafaya su an 7.5 aylik saldım cayira diyebilirim 😀😀😀 normalde 3 saatte bi yediriyorsam yeme saatini 4 e bazen 5 saate cikardim ac kalınca oyle guzel yiyorlar ki 😀😀😀