pilavustutavuk Sare35_ ayyy bebeğe bir sey olur korkusuyla yapamadim. 40 hafta boyunca da icimde kaldi. Hele koskoca göbekli halimle daha cok denemeyi istedim..😃😃 tobe tobe diyorum simdi kendi kendime😅
_YanakReisinAnnesii pilavustutavuk hayır sadece ufak bi kasılma gibi birşey oluyordu normal zaman da çekilen gibi 😂
Happymamss luluuu ya benim karnim çok sert bir yıldır ilk defa denk geldim bende sezeryan yerin üstü şişlik var biraz daha düzelmedi galiba içime çektim karnımı biraktim sonra derin nefes aldım baktım karnım sismiyor ben şok