Arkadaşlar bebeğim 23 aylık bir buçuk 2 aydır uykumuz bozuldu gece kalkmalar başladı ve kalkınca uykuya geçemiyor yani uyumak istiyor gözleri kapalı uykuya geçemiyor maalesef bir buçuk iki saat böyle geçiyor gece sonra sabah kalkamiyor e ben de çalışıyorum mecbur kaldırıyoruz sabah her sabahimiz olaylı. Atak haftası olsa geçerdi ben de iki yaş sendromuna bağladık yaşayan var mı kalıcı mı oluyor