333 Momylion evet kimyonlu kullandım hem şade olanı sanki fayda ediyor bana kimyonlu olan daha iyi geldi hem süt yapıyor hem gaz çıkarttırıyor
gns_123 Humana yi iciyorum gunde 1 yada iki kez gercekten guzel sut yapiyor. Rezene cok sut yapmiyor genellikle sakinlestirici özelliği var onun. Kimyon cayida bazi bebeklerde gazi alirken bazılarında alerjiyede sebep oluyor