Bambamorhan ya benim kızım yemekle çok oynuyor o yüzden kimsenin sabrı yok onun oynamasını bekleyecek sonra da üzerini başını değiştirecek yemiyor eliyle mıncıklıyor yerlere döküyor. ben evde serbest şekilde bırakıyorum da orda 14 çocuk var hepsine yetişemiyor o yüzden çabuk çabuk yediriyormuş öğretmen bizimkine. kendi yiyen yemeğiyle oynamayanlar kendi yiyor. hastalık konusunda birşey yazmamıştım zaten hastalanıyor evet hatta bu hafta da hasta ve anneme bıraktım. ama 2 yaş sonrası artık anane babanne yetemiyor çocuğa bizim çocuk doktorumuz da tam zamanı kreş için kendi çocuğumu da 2 yaşında kreşe başlatmıştım artık yetemez anane babanne demişti. ki ben her kafasına esince bize kızınca bakmıyorum çocuğunuza demelerinden de bıkmıştım. param gitsin onlara muhtaç olmayayım kafasındayım açıkcası ve böyle arada bir sadece hastalandığında bırakınca çok daha tatlı oldu torunları.