duyguarsddn25 net olarak anne baba demesini beklemiyordur babıldama yoktur . Geçen bi post gördüm 8-9 aylık bebekleri mama dede anne bi kaç kelime söylüyor dediler bende acaba bizde mi tuhaflık var diye hissetmedim değil . Evet bu ay da konuşmazlar benim bebeğim de 9,5 aylık . Ama onları görünce de insan acaba benim bebeğim neden bişe söylemiyor diye düşünüyor . Tabi her bebeğin gelişimi de farklı . Bazıları abartıyor da olabilir