dnzcyc Kızımı 6.ay aşısı için sağlık ocağına götürdüm. Ailemin yanında olduğum için misafir girişiyle aşı yaptırdık. Ebe sorduğumda pek cevap vermedi. İki bacaktan aşı oldu bir de oral damla. Bir aşı daha olması gerekmiyor mu bu ayda?
Lulemom dnzcyc bizde öyle oldu. E nabızda bi aşı daha var dedim. Sistemden düşmediler o aşı artık yaşında yapılıyo dedi. Zaatüre aşısıymış o görünüp de yapılmayan.