Oykunil beni ve babasını tanıyor ve sesli gülüyor bize cisimleri tutmaya başladı bugün daha iyi kavradı hatta. Baya tatlı sesler çıkarıyor tutabildiği oyuncakları direk ağzına götürüyor sanırım dişleri kaşınıyor ısırmaya çalışıyor. Eller zaten ağızda hep. Sırt üstü yatarken kafasını kaldırıyor sürekli oturmaya çalışıyor gibi ellerinden tutunca kendini çekiyor hemen oturur duruma geliyor. Ama henüz dönme vs yok 3 ay 10 günlüğüz bu arada