Arkadaşlar yanlış anlamayin da bu şey diyeceğim naçizane fikrim mamaya bu kadar karşı olmayın evet anne sütü mucize bı şey keşke bende süt olsaydı da emeydi mama yapmakla ugrasmazdim ama olmadı işte ne yaptıysam mama veriyorum şuan biberonla veriyorum beni de emiyor uyumak için hiç bırakmadı bence doktor ne diyorsa dinleyin aç kalmasin yavrucaklar