Baybarsko imkansız gibi birşey 😌ben 10 yıl önce oldum doktorumun ilk uyarısı kucağına çocuk alma idi, çünkü kafa atıyor geriye doğru, eli ile vuruyor ne bilim arabasını atıyor vs vs, meme mama yerken bile eli ile burnuyla oynamak istiyor çocuk, ayrıca burun geç toparlıyor kendini tam oturması 6 ay, sonra da hep dikkat gerekiyor yani ben kucak almam, çocuktan tamemen izole yaşarım diyorsan sen bilirisn tabi 😊