Merhaba güzel anneler. Saçlarımda doğumdan sonra egzama oldu. Bi kaç doktora gittim, karısımlar losyonlar kullandım ama gecmiyo. Sürekli kasıyıp kanatıyorum. Ben sunu yaptımda care buldum diyeniniz var mı? Yada su doktora gittim bitti artık diyebilrceginiz bi doktor var mı?
Artık saclarım sürekli kepekli gibi en sonunda gidicem kazıtıcam😭