Gulcee12 isyan mi etmiş oluyorum üstüne giderek şükür etmeyerek araştırarak
Böyle bir şey olabilir mi? O zaman hiç kimse doktora gitmesin, evde oturup hastalığın ilerlemesini, daha kötüsünü beklesin! Korkmanızın hiçbir şeye faydası yok, bebeğinizin sağlığı korkularınızdan daha önemli. Kaygınızı da anlıyorum ama doktora götürmemek, araştırmamak, ne olduğunu bilmemek çok daha kötü değil mi? Belki kolay bir çözümü varken bunu geciktirerek daha kötü sonuçlara, çözümsüz durumlara gelmesi daha kötü değil mi? Güçlü olun ve bebeğinizi en kısa sürede doktora götürüp ne yapılması gerekiyorsa yaptırın