Kızlar merhaba . 48 günlük bebeğim 20 gündür meme reddi var bı tutuyor bir birakiyo az emiyor tüm göğsü boşaltmiyor 5_10 dk emiyor . Çoğunlukla mama veriyorum . Süt az olduğundan da emmek istemiuordur bilemiyorum . Sizce eds denesem hem memeyi emmiş olur hem mamayı . Sütüm artar mı acaba . Böyle bişey deneyen var mı . Bazen süt varken de tutmuyor ordan mama geldiğini düşünse sürekli emmiş olur