Hanimlar yeni actim formu.diger hesabimin sifresini unuttum.sorum şu oğlum bugün tam 2 yasinda ve emiyor ev yemekleriyle arasi hiç yok çorbadir fasulyedir ağzina sürmez yemez yani fasulyenin tadini bilmez daha.arada uykuya gecince biberonla inek sutu veriyorum onu guzel iciyo memeye düskün oyuzdenmi yemiyo çorba içse bile bana kafi ama ağzina sürmez çikarir hemen valla yoruldum memeye biraktirsam sütüde azaltsam yermi sizce basina gelen varmidir.şöyle doya doya yesin istiyorum yedigi tek sey köfte makarna baska yok allah rizasi icin bilen yazsin.sütü ve memeyi biraktirsam yermi ?