Kızlar 6 buçuk aylık bebeğimin daha önce kolundan alerji testi yapıldı. Negatif çıkmıştı. Bu kez farklı bi doktora götürdük ve sırtından yapalım daha doğru sonuç alırız dedi. Et süt vs birçok gıdayı ben yanımda götürücem o şekilde bebeğimin sırtında 3 gün boyunca kalacakmış bant ile birlikte. Özel muayenehane bu arada Prof. Dr. Sizce ne kadar doğru, kolunda alerjisi çıkmayıp sırtında çıkar mı ? Bağırsak tepkili olduğu için deride çıkmaz demişti daha önceki doktorumuz