Merhaba kızlar bütün hamaratlığımla karşınızdayım eşime 2.5 lt süt aldırdım yarısıyla yoğurt yaptım ilk yaptıgım yogurt hazır evde kalan hazır yogurttandı sünme oldı onuda google amcadan ögrendim yogurtta sünüyormuş 😂 neyse ayran felan yap dedi eşim nası olcak bilmiyorum gitti bi 2.5 daha aldı komşumdan mayalamak için yogurt aldım hafif ekşiydi mayaladım gece 12.30 da sabah 7 de kalktım tutmuş seviniyorum felan bi kokladım ekşi koyuyor gene hüsran gene hüsran kızım ek gıdaya geçecek 15 gün sonra ve ben yogurt yapamıyorum pes etmek üzereyim bide kalan 1 lt sütü kaynatıp tekrar onunla yogurt mayalaya bilir miyim bunu soracaktım sağolun varolun saygılar 😂 ha bide buzdolabım bi sürü kavanoz yoğurt oldu ya açtıkca kapağı gülme tutuyor 😂