Gizemlim benim bebeğimde prematüre doğdu ve yoğun bakımda şırıngaya alıştığı için emmiyordu o ağladı ben ağladım mememin ucunu parmağımın arasına sıkıştırdım minicik yaptım ağzına sokmaya çalıştım çok aç kalmasın diye kaşıkla döktüm ağzına ama 3 gün boyunca sürekli denedim şuanda 1,5 aylık oldu emiyor ve kilo almayada başladı düzenli olarak
pes etme canım dene mutlaka