Merhaba hanımlar, kızım 2 yaşını geçti artık emzirmeyi tamamen bitirmek istiyorum. Birkaç haftadır gündüz emmesini minimuma düşürdüm. Genellikle gündüz uykusundan önce emiyor. (Uykuya emerek geçiyor malesef ki) Travma vs yaşatmadan nasıl kolay bir şekilde bıraktırabilirim? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim