Bence 6-7 yaş ben öyle düşünüyorum aslında ikinci çocuğu düşünmüyorum ama bir yandan da oğluma arkadaş olsun kardeşi olsun diye olsun istiyorum. Eğer olursa da 6-7 yıl sonra oğlum tamamen her işini yapabildiği okula başladığı zaman düşünüyorum açıkçası her anlamda doya doya ikisine de yetmek her anlarını yaşamak istiyorum