minikbirsuperisii00 Ya ben doğduğundan beri kullanıyorum sızdırma vb tasma yapmadı nadiren olabiliyor asirir memnunum pişik hiç yaşamadık ve akşam 10 gibi bağlıyorum sabah 9 10 gibi açıyorum bez asiri dolmuş oluyor ama sızdırma veya dışa ıslaklık hissi yok bu sebeple pişik de olmadı bilemiyorum bazen böyle yorumlar okuyunca şaşırıyorum
realistbirhayalperest Balarisi_melisEla 15 aylık 6 numara kullanıyorum. Artık sadece gündüzleri takıyorum. İndirimden almıştım bide 180 tane 😅😅
Badehandeyldz Balarisi_melisEla sleppy kullanıyorum bende bu şikayetleri yaşıyorum genellikle gece mama içtiği için fazla işiyor hemen doluyor bez
yenianneadayi2208 Balarisi_melisEla Bende sleepy kullandım ilk 2 ay ve son 1,5 aydır da baby turcoya geçtim ve stoklu aldım.Hiç dediğiniz gibi bir sorun yaşamadım. Belki sizin aldığınız parti de sorun vardır.
Oglununannes Balarisi_melisEla ne 😯😲😲😲😲😲 şaşırdım vallahi billahi dün 12 yi geçti bağladım saaat şu an 14 50 10 dakika önce değiştim altını sadece çiş yapmış bez resmen dolmuş ne içinde ki parçalar ne sızdırma yapmış
Milamoms Balarisi_melisEla 22 aydır kullanıyorum hiç anlattığınız gibi bir şey yaşamadım akşam 10 da bağlıyorum sabah kalkınca açıyorum bir kere sızdırma bile yaşamadım
Rika Balarisi_melisEla ben de ayni problemleei sleepyde yasadim. Baby turco dogadan sleepyden bin kat daha iyi, hatta prima ve baby turco donusumlu kullaniyorun. Primaya yakin diyebilirim.
Cascass Balarisi_melisEla evet bende bebeğim küçükken bikere almıştım iyi gelmişti 11 aylık olunca tekrar almak istedim ama çocuğumun poposu pişikten görünmedi en ufak çişinden sarktı sleepden vazgeçmem👍🏻😂
Sare35_ Cascass elimde var fazladan kullanmıyoruz sleppy çok uyguna veriyorum 3 paket 6 numara 180 adet 400 TL normal piyasa fiyatı en düşük 540 to bilirsiniz..
Balarisi_melisEla Cascass benim kizimda 10 aylık 3,4 gün oldu yeni açtım paketi elimde sleepy baya vardı,zaten böyle günde 5,6 bez değiştirince hemen biter heralde bitsinde sleepye dönücez
Sokrates Ben prima kullanıyorum zeytinyağı pamuk doğal diyorlar hadi denemelik küçük paket alayım dedim. Attan indik eşeğe bindik hesabı. Çocuğun önü torba gibi sarkıyor dediğin gibi ıslak tutuyor birde yüzeyi ıslak kalıyor. Primadaki gibi arkaya doğru gitmiyor çiş. Önde toplanıyor gündüz gece. Allahtan küçük paket almıştım. Pişik yapmadı ama onu belirteyim.
Balarisi_melisEla Sokrates heh işte bu evet önde birikip sarkiyor,geri gitmiyor emmiyor bez çocuğu bi açıyorum ıslak ,pişik bizde de yok
Balarisi_melisEla Fatma69 Sızmasına izin vermeden değiştiriyorum,bak mesela biraz önce değiştirdim yine küçük parçalar çıkmış vucuduna
attbianne Balarisi_melisEla baby turco bende kullanıyorum küçük bebeklerde is görüyor ama büyüklerde biraz dediginiz gibi oluyor kızım 3 numara kullanıyor gece gündüz kullanıyorum memnunum ama oğlum 6 numara kullanıyor gece idare etmiyor tasiriyor gece minies takıyorum gündüzde sık değiştiriyorum ama iyi bı bez pişik yapmıyor
Balarisi_melisEla attbianne küçükken 1 kucuk paket kullanmış böyle sorun olmamıştı ama sanırım suan büyüdüğu için böyle oldu yada 5 no da bi sorun var😊
Fatma69 Balarisi_melisEla gece yatarken takıyorum sabaha bütün üstü ıslak gece kalkıp degişsem uykusu bölünecek mecbur başka beze geçtim
Sare35_ Balarisi_melisEla canım ben sleppy natural 6 numara 3 paket 180 adet bezi 400 TL ya satıyorum elimde kaldı kullanamadim arkadaş önerisiyle aldık ama biz normalde mfix püre soft kullanıyoruz deneme paketi almıştım onu kullanmistim denemek için büyük olan paketleri hiç açmadım istersen satayım sana veya başka ihtiyacı olan birine market ve internet fiyatları 6 numara için çok pahalı normali ve düşük fiyatı 540 TL ben 150-170 TL aşağısina bırakıyorum…
Balarisi_melisEla Sare35_ canım daha açılmamış 4 paketim var😊 önce bi bunlari bitiriyim 🤣🤣he bide biz daha 5 e yeni geçtik 6 no.çok buyuk olur