Beyza_bda Ödemem 2020 de başladı hiç ödeme yapmadım eve bugün vergi dairesinden tebligat geldi çalışmıyorum ödeyecek durum yok 15 gün içinde ödeme yapılmazsa haciz geleceği yazıyor üzerime mal yok başına gelen var mı acaba
nurelem Beyza_bda bildiğim kadarıyla online hesaplara el konuluyor vergi dairesine gidip bı sorun isterseniz kardesimn baisna geldi kartları bloke oldu ama adına olan şeylere haciz kondu kykdan mi bilmiyoruz gittiği yerler bilgi vermedi o da ugrasiyor
AyazMerve Beyza_bda Benim de 2016 da başladı ama hiç böyle birşey olmadı sadece e devlette görünüyor . Adrese birşey gelmed hiç ödeme yapmadığım halde
MKemalinAnnesi Beyza_bda benimde 2018 den beri var borcu hiç ödeme yapmadım eve uyarı geldi ödeyin diye 2 sene önce hala da bi şey olmadı sadece faiz işliyor
Beyza_bda AyazMerve bende 2016-18 arası aldım ödemem gereken meblağ 8.000 gecikmeli faiz 2.800 eklemişler üstüne 🥺
Beyza_bda AyazMerve ne kadar almıştınız kredi☺️ Korkudan tutuştum haciz gelicek eve diye bana 2 senede 3 bin tl faiz koymuş