Ars0807 Oğlum 7,5 aylık elinden tutup adım attırmaya çalısırken hep parmak ucunda yürüyor bu normal mi sizce sizlerde de bu aylarda böylemiydi? Değilse de ne yapmalıyım düzelmesi için aile de parmak ucunda yürüyen olduğu için endişeleniyorum bu konuda.
OzgeKaratas20 Ars0807 yeni yürümeye başlayan cogu bebek öyle yürüyor ben de korkmuştum ilk etapta. Sonra yürümeye başlayınca bikaç kez rastladım öyle yürüdüğüne. zor olduğunu farketti kendi kendine bıraktı herhalde 😀 ama büyük çoğunlukla bebekler ilk etapta öyle yapıyorlar ileride unutur diye düşünüyorum 🌸
Wanderlust Ars0807 yurutec kullananlrda genelde bu sorun oluyor varsa kullandirmayin yoksa henuz erken demekki bebeginiz zamani gelince tam basacaktir
SeverusSnape Ars0807 çok normal. Bebeklik ve hatta çocukluk döneminde de parmak ucu yürüme zaman zaman görülebilir. Şu an endişe edilecek bir durum söz konusu değil, 2 yaşından sonra sürekliliği olan bir durum ise doktora danışılmalı.☺️
Sevgiasgf Bizim de aynı yürüteçe de bildiriyorum ben ama oğlum 8 aylık bu arada kolundan tutup adım attırınca parmak ucuna basıyor balerinler gibi bende merak ettim üstte kalsın herkes yürüteçden falan diyor korktum bende