Gamzeburkan AslanannesiAyse ya ben 2 ay falan olmustur sanırım alalı biraz stok yapalım dedik ama aniden tuvalet eğitimine başladım başarılı olunca elimde kaldi.
AslanannesiAyse bikerem ben normalde sleepy kullanıyorum da hangisini ucuz bulursam külot bez de alıyorum gece yatarken iyi oluyor
Gamzeburkan AslanannesiAyse çok şanslısınız biz prima harici kullanamadık pişik oldu hep. Kulot bez hiç denemedim belki denerdim ama 20 aylık bıraktık bezi o yüzden avantajını bilemiyorum 😊
bikerem AslanannesiAyse gece icin prima pant kullaniyorum,2 gun once ebebek te cok guzel indirimdeydi.
AslanannesiAyse Gamzeburkan pişik genelde ıslak mendilleri yıkamadan kullanınca çok oluyor hemen kızarıyor poposu
Gamzeburkan AslanannesiAyse yok yok hiç ıslak mendil kullanmadık doğduğu günden beridir pamuk kullandık simdi bez gitti rahatız çok şükür 😊