Herkese merhaba 2 gün önce Bı post açmıştım 4.5 aylık kızımın yataktan duşmesi ile ilgili. Hastaneye gittik bıngıldagı acık oldugu ıcın tomografiye gerek yok ultrason İle bakalım dediler baktılar hıcbısey yok dedi doktor temiz dedi. Ama sanki 2 gundur cok uyuyor gibi geliyor bana. Gerci gece biraz gec ve az uyudu ondan mı bilmiyorum ama. El kol oynatmasında ayak hareketlerinde hıcbısey yok. Herşey normal uyuması düşmesi ile ilgili değildir değil mi 😑