Motattisemuittur valla benim kızm 3 ay 27 günlük benim eşimde 4 1 vardiyasında gidecek biraz önce yıkayalım dedim yarın yıkarız dedi. Bende 3 günde bir yıkıyoruz bugün yıkayalım dedi. Sonra kıyafetlerini yıkayalım bari yarın yıkarız dedim. Aslında 1 2 aylıkken kendim yıkamıştım ama bizim kız biraz tombiş. Galiba tek başına tutup yıkayamam filenin üstünde. Mecbur beklicem yarını