Kızlar ana olduktan sonra sürekli göğsümle ilgili post açmam 🥰😂 Sarı kantaron yağı önermişti Emzirme hemşiresi dün kullandım baya yaralar kapanır gibi oldu fakat gece bebişim hiç durmadı baya ağladı yıkamadan emzirebilirsin demişti ama yağdan mı huysuzlandı acaba ya başına gelen varmı?