Oğlum altı aylık bir günlük dün aşı oldu akşam yatmadan calpol verdim. Gece çok iyiydi uyudu. Ama sabahtan beri mız mız sadece sabahki mamasını içti öğlene kdr içmedi iki kere mama yaptım ikisini de bitirmedi. Neden böyle yaptı sizce sabah 8 de en son mamayı içti şu an saat on iki buçuk içmiyor. Sürekli mız mız ağlıyor. Off şu an annem uyutmaya çalışıyor neden böyle yaptı ki aşının huysuzluk ertesi gün olur mu