Sürekli kullanmayın.. florasını bozarsınız.. sümük zararlı birşey değil ki ..eğer nefes almakta zorlanıyorsa rahatsız oluyorsa ,emerken rahatsız ediyorsa o zaman kullanım derim ..bebeğin kendi kendine çıkarmasını öğreniyor ilerde ..ama çok kuru olursa nemlendirirsin ..