Wanderlust Umuttttt hergun uyandiginda giydiriceksiniz once evde yuruyecek yurumeden giydirmeyin korkutmayin evde giye giye alisicaktir
Umuttttt Wanderlust giydiriyorum ama ilkini giydirdiğim an çığlık atıyor fırsat bile vermiyor yere bırakmaya
serebro Umuttttt acaba rahatsız mı ediyor? Sıkıyor yada başka birsey mi. İlk zamanlar evde giydirmek lazım sık sık. Bir süre olmadi oyuncak gibi verin eline belki alışır kabullenir. İnceleyerek. Dışarı çıkarken giymeliyiz vs diye sürekli anlatmak lazım.
Wanderlust Umuttttt acaba rahat degil mi ayaginda rahatsizlik veriyor olabilir. O zaman eline verin biraz oynasin incelesin belki oyle oyle alisir.
Umuttttt serebro valla araştırdığıma göre esneklik açısından vicco güzel geldi esnekte ağır değil ayak numarasına uygun aldım baktım sıkma yok
Umuttttt Wanderlust aslında rahat ama bişeylerin farkına vardı galiba rahat yürüyemiyor diye panduflarını çıkardım bi kaç hafta giydirmedim sonra ayakkabıyı giydirdim çığlık çığlığa pandufları giydirdim öyle yapınca onda da bağırdı ayağına giydirince korkuyor galiba