Ek gıdaya 2 gün önce geçtik daha tadımlar bitmeden bişey vermek istemedim ama tadımlarına biraz sarımsak eklesem bişey olur mu? Bide şu sarımsak + zeytinyağı ayağaının altına sürsem olumsuz bi etki yaratır mı daha küçük çünkü 4 saat aralıklarla calpol + dolven veriyorum 2 gündür düşmüyo ateşi bide boğazı acıyo öksürüyo