yaramaz_bocegim Merhaba. Sizin bulunduğunuz bölgede devlet hastanelerinde randevu oluyor mu 🤔 ne zaman açsam baksam randevu yok. Anlamıyorum nasıl alıcaz bu randevuyu 🤔 özellere soruyorum muayne ücretleri 250 280 değişiyor. O kadar veremiyoruz belki 😔 neden yok devlette randevu bilen var mı
Kralkralice yaramaz_bocegim burda grev yapıyorlar, siz saat 16.00 da arayın tekrar ozmn veriyolar veyada MHRS uygulamasindan almayı deneyin
Yusuf53 yaramaz_bocegim her gün 4te girip bakın canım dört te aciliyor genelde randevular ve bilenler hücum ediyorlar bitiyor hemen randevu. Her gün dörtte kontrol edin
Deletedmom_26 yaramaz_bocegim Randevular online olarak öğlenden sonraya açık benim baktığımda öyleydi bana sabahtan gerekti onuda sabah 8de hastanede olup ilk siralari alarak hallettim sanırım protesto gibi bı durum var nerdeyse 1 aydir online randevu yok valla
Zeliff yaramaz_bocegim ay valla banada gına geldi kaç aydır göz randevusu almaya çalışıyorum yok anam gözümün numarası artacak bu gidişle
hogwarts yaramaz_bocegim çünkü insanların durumu belli insanların özele gidecek parası yok dolayısıyla herkes devlete gidiyor randevu kalmıyor, normal
Abf yaramaz_bocegim çünkü ülke mülteci doldu, sağlık hizmetlerini ücretsiz alıyorlar, doktorlar şiddet görüyor. Hiç Bi yaptırım yok, doktorların talebelerini dinleyen yok, 5 dk da bir hasta almaları bekleniyor,
BEYZANUR2020 yaramaz_bocegim dün saat 16 00 da aramaya başladım hiç soluk vermemeye tam 136 kez aradım sürekli meşgul dü en sonunda düşürdüm 9 marta aldım nihayet iki haftadır uğraşıyordum
Zeliff Evet özelden randevu aldım gidecem artık. Allah’tan orada doğum yaptığım için indirim uygulayacaklarmis sevindim valla