Sehhy ya zamane bebekleri işte büyüme atağı falan filan bu dönem böyleler halbuki eskiye bakıyorum ilk 3 ay 24 saat uyurmuş bebekler yediklerimizden midir nedir zamane bebeleri de tuhaf 😂 yani çok ağlıyorsa gazı vardır ağlamayıp etrafı falan izleyip uyumuyorsa büyüme atağıdır. Mama yiyip uyuması da mama anne sütüne göre daha kalorilidir mideye birden oturur kan şekerini yükseltip uyku yapar şöyle düşünün bizlerde nasıl ki yemek yedikten sonra bi halsizlik uyku basar bebişlerde de öyledir. Kundak yapıp fön sesi elektrikli süpürge sesi falan açın çok iyi geliyor