_mommm her kadın yaşamıştır. Hamilelikte değişen hormonlarla birlikte saç dökülmesi duruyor, doğumdan sonraki hormonel değişikliklerle birlikte aylardır dökülmeyen saçlar yoğun bir şekilde dökülmeye başlıyor. Yani aslında o saçlar çok önceden canlılığını yitirmişti, şimdi hepsi birden dökülünce insanın canı sıkılıyor. Fakat normal. Birkaç ay daha devam edebilir