tugbao Anekdot 4 aylik canim. tek basina yeterli degil kabizlik. mukuslu ve gurultulu kaka, bagirsak sesleri, huzursuzluk. genel olarak bunlarin eslik etmesi gerekiyo. bizimki 1 saat bile uyumazdi teshis alana kadar.
sansemiha11 Yagmurliya73 2 farklı doktora götürdüm bu kremleri verdiler hala aynı bu yüzden buraya yazdım
Bidam Anestol krem iyi gelir aslinda. Madecasol de sürün. Hametan madecasol karistirip da sürün. Bir de ıkınmaya basladiginda belli kaka yapacak altini acip zeytinyağı sürün bolca
Melosss-58 Benimde bebeğim 50 günlük kakasından kan geldi 2 gün mukuslu ve yeşile dönüktü acile götürdüm çatlak ve fistül olduğunu söyledi ama alerjiyle ilgili bişey demedi kabız değil ama nasıl anladınız alerjik oldğunu
Asinaninannesi sansemiha11 2. Ayından beri aynı dertten muzdaribiz. Krem falan hepsi hikaye tek çare “sıcak su” ılıktan bir tık daha sıcak olcak şekilde su hazırlayıp minimum 15 dk günde 3-4 kez oturtmanız lazım. Küvetini doldurun koyun içine oynasın. İnanın 2 günde fark edeceksiniz. Ben her oturtma sonrası bezi bağlamadan kantaron yağı da döküyordum poposuna. Şuan ne durumda bakmıyorum çünkü açıp baktıkça kötü oluyor. Ama kakada kan yok. Günde 1 veya 2 günde 1 kez kaka yapıyor. Doktor çamur kıvamında olmalı dedi zaten o şekilde. Yani demem o ki sıcak su 👌