ZeynepEdis Bebegım 3 aylık aglarken bazen morarıyor. Doktorumuz bir kalp ekgsi cekilsin tedbir amaclı dedi. Gerek var mı? Yaşayanlar varmı?
Zhnce ZeynepEdis benim oğlumun kalbinde delik vardi doktorun ilk sordugu şey ağladığında ikindiginda morarma oluyor mu Doktor çektirin dediyse elbette gerek var ertelemeyin derim
mavipinokyo ZeynepEdis benim oglumda kalbinde delik var ve aglarken morariyor morarma bi belirtidir zaten ihmal etmeyin sakın ekg yaninda eko da çekilebilir
Zhnce ZeynepEdis 3 yasa kadar kontrolü devam etti prof 6 ayda bir randevu verip çağırdı zamanla azalmaya başladı en son kapandı Ama.buyume devam etseydi ameliyat demisti doktorumuz