Saziyersin Mihrabeyza bende yeni dogdugunda kullandim sleepy ve babyturco ikisinden de memnun kaldım sadece önlem sakın almayın bildiğin köpük çıkıyor
Kimyageranne1120 Mihrabeyza doğadan olanı kullanıyorum çok güzel (20aylık) yenidoğanken sleepy kullanıyordum
shawty Mihrabeyza ben alalı 1 ay oldu 69 ₺ idi fiyatı 🙂 hala olduğu için şuan ki indirimli hali ile almadım 🙂
Hmyra06 Mihrabeyza ben ilk sleepy yenidoğan kullanıyordum sonra baby turbo indirimde diye ondan aldım bebeğimin posposunda kızarıklık yaptı şimdi tekrar sleepye döndüm
Minnokkunannesi Sleepy kadar mükemmel değil ama uygun fiyatlı olduğu için kullanmaya başladım memnunum
Sarasa Mihrabeyza sleepy yenidoğan daha iyi dokusu çok hoşuma gitmedi benim pamuğu kaliteli değil ama fiyatına göre iyi ben alt değiştirmede kullandım el yüz silmeye pek olmuyor kokusuda güzel değil yenidoğan alın alirsaniz o katkısız
DurununAnnesiiii Mihrabeyza ben dogdugundan beri slepy zeytinyaglı kullanıyordum. Beybi turco dogadan aldım onu kullanmaya başladım bı sıkıntı çıkmadı pişik falan yapmadı. Slepy bi tık daha kalın