Klyldrm Bebeğim 12 günlük sürekli memede olmak istiyor emiyor fazlasını çıkarıyor artık, kıyafer değiştirmekten yıldım🤦🏻♀️ Memeye yapışık olmak istiyor beşiğine koyduğum gibi ağlıyor, bu durumda olan var mı? Varsa ne gibi önlemler alıyorsunuz?
sehrengiz_8 Klyldrm benim oğlumda 12 günlük meme de kalmak istiyor emmiyor da bir yandan da aranıyor. Ne yapacağımı şaşırdım ben de
2prenses1anne Klyldrm Çok normal bir süreç canım anne sizi arıyor sizin parçanızdı biraz sabır emzirme sonrası yanında olarak gözetim halinde hafif dik ve yan yatırın
Bbmomy Klyldrm sana ihtiyacı var memede olmak kokunu hissetmek istiyor o yüzden emiyor fazlasını çıkarıyor bol bol sarıl bebeğine kucağında kokunu almasına izin ver 💃🏻
Mavis34 Klyldrm o zamanlarda hep öyle bebekler. Emmesede kucakta tut arada soyunukken al kucağına tenini sıcağını hissetsin biz 2.5 ay yapışık gezdik kucağımdan n ağlardı
Arasbeyinannesi Klyldrm cok normal bir süreç size cok ihtiyacı var her emmek istemesi doymak için değil sizin kokunuzu istiyor biraz sabır 3 4 aydan sonra düzeliyor oğlum 6 aylık hala kusuyor biz 1 aylıkken cok kusuyor diye doktora götürmüştüm test yaptılar bişey cıkmadı istersenız doktora götürün reflü filan olabilir