Cydclkts 3 aylik bebegimi doktora goturdum ama sadece calpol verdiler ates falan yok ama baya hiriltili oksurugu var oksurugu nasil gecirebilirim siz annelerin deneyimleri neler bi yardim edin 😥
Melesss Cydclkts burnunu açıyor musunuz fizyolojikle? Balgam birikmiştir ateş falan yoksa hasta değildir. Kalorifer,klima vs bunlar havayı kurutuyor ondan dolayı oluyordur
[silindi] Melesss muhtemelen benim 2,5 aylık bebeğimde de balgam var, öksürük yok ama hırıltı var ve bazen üst üste 3-4 kere kusacakmış gibi yapıyor kusmuyor. çıkarması için ne yapabilirim, eşim kusarken çıkıyor diyor ama hiç geçmiyor ben anlamıyorum.
Melesss Cydclkts siz kaloriferlerinizin üstüne su koyun odayı nemli tutun. Nem makinanız varsa onuda kullanabilirsiniz
Melesss [silindi] odayı nemli tutun üstte yazdığım gibi. Bir de eczaneden serum fizyolojik alıp şırıngayla çekip burnunu yıkayın. Youtubeda uygulamalı videolar var oradan izleyip yapabilirsiniz
Melesss [silindi] ters çevirip vurduğunda ağızdan tükürüklerle çıkıyor canım sırtına vurun sıktıktan sonra
[silindi] Melesss sadece burnundan çıkıyor ama bu akşam tekrar denicem bakalım. Bir de ben dr osman gönülal’ın videosunu izlemiştim serumu bitene kadar kullanabilirsiniz diyordu, az önce hemşire bir annenin videosunu izledim serumu açtıktan sonra süresi 3 gün diyordu. Sizin bilginiz var mı ne kadar süre kullanılabiliyor?
Nar2021 [silindi] merhabalar serumlar açıldıktan sonra 10 gün gibi bir sürede bitmesi gerekiyormuş bilginiz olsun bir de balgam için özellikle hırıltı olduğunda bebeği yüzükoyun yatırıp avcunuzu kubbe yapıp aşağıdan yukarıya orta şiddetle vurun işe yarıyor bir de çok sık değil ama günde 1 kez burun aspiratörüyle burnunu çekin balgamlar çıkıyor
[silindi] Nar2021 yaa çok teşekkür ederim. Biz doktora geldik bronşit dedi başka bir doktora daha geldik inşallah eve gidince denicem. Çok sağolun Allah razı olsun🙏🏼