Alparslan_-34 Bebeğimin doğduğundan beri iki ayak kenarında da kızarıklık var doktor tırnak batması olabililrde olmayabilir de diyor adam akıllı bi care bulamadım
Mys01-01 Alparslan_-34 hıc bırsey yapmayın cok sık kesmeyin ılerı zamanda gecıcek 5 parmağın hepsı o sekılde dogdu bızım 10 aydayız gectı
annediyebiri Alparslan_-34 doktor fucidin krem verdi bende soğanı kaynatıp bir parça alıp parmağına sarıyorum biraz geçiyor gibi oldu iltihap toplamıştı bebeğimin tırnak
Alparslan_-34 Mys01-01 batma varsa çıksın die kesmedim tırnağını uzayınca kırılır gibi oldu sadece orayı aldım onuda düz kestim kenarı böyle kırmızı ve akıntı geliyor gibi
FtmAlprsln1- Alparslan_-34 bizimde aynıydı doktor kızarıklık var batikom sür sonra bir krem verdi antibiyotik sürüyorum geçiyor tırnak uzamaya başlayınca bazen oluyor 5 aylık
Mys01-01 Alparslan_-34 benımkıde oyleydı canım krem ıcın ufak vermeyelim geçer dedi zamanla geçti benımkısı
Ezgikaran Alparslan_-34 merhaba bizimde bas parmagızda oluyor oglum 2 aylık fucidin diye bi krem var ara sıra ondan sürüyorum bize onu önermislerdi geciriyor o krem zaten bişey yapmasanız da düzelir o sıvıyı biraz sıkış icini temizlemeye calıstın siz
Melekce annediyebiri merhaba benim bebeğimin de parmağı sis tırnak batması var iltihap olmus doktorun verdiği kremleri kullandım yine geçmedi siz nasıl tedavi uygulandıniz acaba
annediyebiri Melekce Merhaba kremi kullandım ama annem soğan kaynat sar dedi haşlanmış soğan sarınca iltihap aktı kremde sürdüm soğanda sardım o şekilde geçti tırnağı
Melekce annediyebiri soğanı mk direk satıyorsunuz uygulasam mi acaba hala iltihap akıyor ve sis durumda baş parmağı
annediyebiri Melekce soğanı suda kaynatıp iyice haşlanıyor sonra bir parça alıp bas parmağına sardım çorap giydirdim öyle uyudu ertesi gün aktı sarı iltihap kremde sürünce iyi oldu