Feridekoca hmm eğer o olsaydı değerin 3 ten kucuktur demek olacaktı mesela 2 olabilir 0 bile olabilir demekti bazı laboratuvar Ların sınır olarak belirlediği değerler vardır mesela bizim sağlık ocağı bu değeri 2 olarak belirlemiş bende bı ara gecikme yaşamıştım kan verdim sağlık ocağında 2 çıktı daha önce negatif olduğunda hep 0 yada 0.5 gbi rakamlar çıkardı doktora sordum başındaki işareti gösterdi bana bu işaret küçüktür işareti yani değerin 2 den küçük dedi öyle öğrenmiştim aklında bulunsun hayırlısı olsun bence kesinlestirmek için 2 gün sonra bidaha kan ver bakalım sonuç ne cikacak