Kızım 7 ay 8 günlük ek gıda olarak çorbaları çok güzel içiyor her gün değişik çorbalar yapıyorum yeni yeni başladık bizde zaten ek gıdaya 6 ayında pek yemedi çünkü kahvaltılarda yumurta sarısını sevmiyor yemiyor karışımı da maalesef yediremiyorum bebelac gold kullanıyorum mama içiriyorum akşama doğru çorba sonra yoğurt falan yediriyorum okadar yani çorba yoğurt mama olarak besleniyor suan ha bide meyve püreleri yediriyorum bazen yemeyebiliyor meme artık veremiyorum emmek istemiyor asıl konu su gece 12 de 90 cc mama içti sonra sabah 11 e kadar uyuduğu için yeni mama içirdim okadar saat aç kaldı gece kaldırdım emzireyim diye ama uykusundan kalktığı için ağladı bilmiyorum ne yapıcam erken Fe kalkmıyor sabahları 10 11 de kalkıyor düzen nasıl olmalı yani gün içinde neler vermeliyim mamayıda toplasan günde 500 600 cc mama içiyor ben saatlere bölüyorum tabiki ek gıda ile beraber nasıl olacak iyi mi suan yoksa ben mi evham yapıyorum bilmiyorum