Kızım 4 aylık oldu sağlık sorunları süt olsun diye ye iç şu bu derken doğum kilolarım oldugu gibi duruyor. 🙈 Kendime motive olmak amaçlı diyet arkadaşı arıyorum. 😅 Ayrıca emzirirken diyet yapan anneler sütü etkilemeden neler yaptılar bizimle paylaşırsalar sevinirim. 🤗